فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: مسئولان باید قدر نظام را بدانند و از خدمت به مردم به‌ویژه اقشار مستضعف که از مهم‌ترین اهداف انقلاب است، دریغ نکنند.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۰۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم جشن بزرگ انقلاب ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بااراده و خواست ملت ایران اتفاق افتاد، اظهار کرد: به همین دلیل است که بیش از چهار دهه با استواری و اقتدار از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد.

 وی به هجمه‌های موجود در شرایط فعلی کشور اشاره کرد و افزود: امروز یکایک ما در جامعه نقش بسیار مهمی داریم تا بتوانیم این هجمه‌ها را خنثی و دستاوردهای بسیار باارزش آن را به‌خوبی تبیین کنیم.

 معصومی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته است، اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران با اتکا به ایمان، اراده، همبستگی و فداکاری مردم و با هدایت‌های حکیمانه رهبران انقلاب، در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان، مقاومت کرده و پیشرفت‌های بزرگی در زمینه‌های علمی، فناوری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی کسب کرده است.

 در ادامه این آیین حجت‌الاسلام محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ضمن تقدیر از عوامل برگزارکننده این مراسم، بیان کرد: ملت ایران امروز افتخار می‌کند که به برکت انقلاب و نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار بوده و پرچم اسلام ناب محمدی در این کشور به اهتزاز درآمده است.

 وی افزود: ملت ایران امروز حامی و پناهگاه همه مظلومان جهان بوده و هر جای دنیا اگر ظلم و بی‌عدالتی احساس شود، نظام اسلامی از مظلومان دفاع و حمایت می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ناامیدی در کشور را خیانت دانست و خاطرنشان کرد: باید همه انتقادات در راستای قدرت بخشی به این نظام باشد و با ارائه راهکارهای مناسب و قابل‌دستیابی مشکلات را از سر راه برداریم و قطعاً با هدایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت، شاهد پیشرفت‌های بیشتری برای کشور خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها